Przekonanie opinii publicznej

Dzisiaj coraz częściej politycy demokracji liberalnych muszą liczyć się z opinią swoich wyborców. Szczególnie od chwili rozwoju Internetu bardzo mocno zwiększył się udział zwykłych obywateli w najróżniejszych akcjach, stowarzyszeniach czy grupach poparcia, które dzięki narzędziom masowej komunikacji mogą skrzyknąć w ciągu jednej doby zwolenników określonych zmian nawet w liczbie kilkudziesięciu tysięcy. Dotychczas takie mobilizowanie elektoratu odbywało się wyłącznie w sytuacji prowadzenia kampanii przedwyborczej i też wyłącznie osoby wyjątkowo mocno popierające własną partię gotowe były do aktywnego i przeważnie darmowego promowania jej wizerunku w swoim otoczeniu. Dzisiaj w kampanie wyborcze angażują się ludzie z całego kraju, często nawet tylko w sieci lobbując nieświadomie na korzyść własnej partii. Specjaliści od PR robią wszystko, aby bez świadomości tysięcy użytkowników przekonać ich do samowolnego w ich mniemaniu opowiadaniu się wszędzie dookoła za jakimiś ideami i programami konkretnych partii.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych wpisów dotyczących spraw społecznych. Mam nadzieję, że moje wpisy przypadną Ci do gustu i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

© Wszelkie prawa zastrzeżone